7 Sikap Wanita Yang Disukai Lelaki


Assalamualaikum
Hye alll..selamat pagi yaaahhh..
ouh yaaahh..kepada kaum HAWA..pagi ni juga dza nak sharekan pada uols
Ouh kaum hawa...seperti semua kaum hawa sedia maklum..
disini akan dza berikan pada uols..
Apa yang lelaki suka dan tidak..

teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttt...dibawah nie yaaaa..
sila baca sehingga habis
^__________________^





MENGHARGAI

Bagi lelaki, dia suka wanita yang mhargai lelaki. Berbeza dgn wanita yang nak diperlakukan dgn lembut, lelaki suka dihargai, dipuji dgn ikhlas dan diberi kpercayaan. Penghargaan drp wanita m’buatkan lelaki brasa bangga.



KEANAK-ANAKAN

Wanita ni ada satu sikap keanak anakan kalau kita sndri perasan kan. Laki suka dan kadang2 terhibur dgn sikap kita yang kebudak budakan. Tapi jgn la slalu sgt jd cam budak2, tu boleh buat lelaki rasa jengkel dan meluat. Misalnya, kemanjaan wanita yang m’bangkitkan naluri kebapaan dan kelakian lelaki.



PENUH PENGERTIAN

Sikap pergertian wanita buat lelaki dihargai dan diterima seadanya. Perasaan mudah memaafkan, memilih waktu tetap utk berbincang msalah dan sbgnya. Contohnya, kalau teman lelaki korg buat hal, yang wanita takkan terus sembur kata2 kasar sebaliknya memilih waktu sesuai utk bincang dan mengerti segal yang berlaku. 



MENGHORMATI DIRI SENDIRI

Lelaki suka pada wanita yang tahu hormat diri sendiri. Sbg seorang wanita, susah tentu kita ade sikap sopan santun, tahu etika diri sebagai wanita kan. Kalau wanita hormat diri dia, wanita ada keyakinan dan tahu baik buruk bila seorang lelaki lakukan sesuatu terhadap diri wanita. Jadi seorang wanita akan tahu elakkan diri daripada maruah diri dia tercalar. Dia takkan merendah-rendahkan dirinya dan membiarkan lelaki lakukan sesuka hatinya terhadap diri dia.



MENJAGA PENAMPILAN

Lelaki nie suka tengok semua yang cantik dimatanya terutamanya wanita yang pandai jaga penampilannya. Seorang wanita itu perlulah sentiasa bersih, cantik, kemas dan menarik. Penampilan seseorang dapat menunjukkan sikap wanita tu sebenar. Wanita yang murah dgn senyuman, pandai rawat tubuhnya, tingkatkan kualiti hidupnya dan sentiasa bersyukur dgn apa yang ada pada dirinya sendiri. Lelaki akan terpesona dgn tarikan diri wanita yang sentiasa bersyukur dan tidak mgubah sifat fizikal yang telah Allah kurniakan.



PANDAI BERBICARA

Lelaki tertarik dgn wanita yg pandai dan bijak berkomunikasi. Selalunya topik perbualan lelaki dan wanita banyak bezanya. Lelaki akan rasa kagum dgn wanita yg boleh terima dan pandai berbicara topik yg diminati lelaki dan mengimbangi topik yg dibualkan. Dia juga bukan sbg teman berbual yg pasif, malah dpt memberi respon dan pendapat yang baik. Lelaki juga suka dengan wnita yang pandai bergurau dan boleh trima jenaka lelaki dgn baik dan berfikiran terbuka.



SIMPATI DAN PRIHATIN

Lelaki suka dgn wanita yg murah hati, mgambil berat, simpati pada org yg susah, sayagkan kanak2 dan tidak memilih bulu. Kebaikan seseorang wanita itu akan terpancar secara spontan dan dapat cerminkan diri dia yg sebenar. Ada kecantikan dalaman pada dri wanita yg buat lelaki tertarik pada wanita.

notakaki:wanita hiasan dunia..seindah hiasan adalah WANITA SOLEHAH

Dah Terjah Diaries Ni?? Suka Sila Tinggalkan Tapak Anda

0 7190 Nak Tahu Rahsia Dza: