Dugaan yang mendatang



Ya ALLAH,
Kau berikan aku dugaan dan ujian disetiap hari-hari yang aku lalui
Kau menduga aku dengan begitu sekali,
Ya ALLAH menitisnya air mataku tatkala aku tidak mampu menahannya
Menitisnya air mata ku tatkala diriku diulit kesusahan dan dugaan yang mencabar diri ini
Kau berikanlah aku kekuatan ya ALLAH..
Untuk aku hadapinya..


Dihari-hari yang ku lalui,
aku sabar menerima ujian dan dugaan dari mu ya ALLAH
Kau berikanlah aku kekuatan untuk ku tempuhinya
Kuatkanlah iman ku ya ALLAH..
Dikala ini ku memerlukan sedikit ruang untuk aku terus bangun dan untuk diri ku terus
mengecapi kekuatan..

Engkau berikanlah cahaya-cahaya kebahagiaan, keindahan dan kemanisan kepadaku
Setelah aku meniti hari-hari yang sukar ini..
Sebaknya hati ku dikala ini
YA ALLAH..
Aku memohon padamu setulus hatiku ini ya ALLAH


Yb
Cik Dza a.k.a CekolatCelop

Dah Terjah Diaries Ni?? Suka Sila Tinggalkan Tapak Anda

0 7190 Nak Tahu Rahsia Dza: