Kelas Solekan & Skin Care Di Kuala Terengganu

Hye all..setelah sekian lama buat kelas..
Aiiseeehhh sekian lama la sangat..
Rasanya baru seminggu je buat kelas..
Owritez my dear yaaahh..Setelah seminggu kelas solekan diadakan..
Ouh baru hari ini saya nak update blog ini mengenai kelas solekan yang saya adaka tempoh hari dan minggu yang lalu

So inilah hasilnya setelah saya mengajar dan inilah hasil solekan dan skin care yang pelajar-pelajar saya
dapat..perubahan pada wajah mereka setelah di skin care kan
& di solekkan..
Mereka diajar lebih kepada basic & makeup advanced..
Aiiseeehhh iaitu teknik yang betul dan solekan pengantin
Seronok rasanya mengajar mereka ni..
Kerana mereka tak malu dan banyak bertanya
Thanks kepada peserta-peserta saya
Yang tak hent-henti mengajukan soalan kepada saya..
So di sini sempat juga saya kongsikan sedikit sebanyak gambar mereka



BEFORE & AFTER
KAK MARDHIAH


BEFORE & AFTER
KAK ROSELAWATI



BEFORE & AFTER
ADIK NURIZAN


Inilah hasilnya selepas mereka belajar membuat skin care dengan menggunakan cara yang betul
Dan ini juga wajah mereka setelah membuat skin care & solekan dengan mempelajari teknik-teknik yang betul..

Terima Kasih Kepada Peserta-Peserta Ini
Because Support Me..!


Dah Terjah Diaries Ni?? Suka Sila Tinggalkan Tapak Anda

0 7190 Nak Tahu Rahsia Dza: