e-Learning TM

Assalamualaikum,
hye all..ouh hari ini nak kata busy tak sangat..
Tapi dza kena buat sesuatu..
almaklumlah nama pun kerja..opkos ler hal kerja nak dibuatnya
tentang e-learning TM..
Tahu ke tak apa tuh??
Alllaaaaa...uols tak tahu kan..kecuali orang-orang yang kerja TM je tahu apa benda tuh

Owkeyh uols..sebenarnya dza punya e-learning dah siap lama dah..
Tapi...dza kena bantu pakcik-pakcik yang tak buat lagi..
sebab ni ada kaitan dengan prestasi pekerja
so terpaksa la dza buat banyak kerja hari ini..


Hambek kaaauu...buat dua sekali dalam satu masa...senang sikit..
cepat sikit habis..kehkehkeh..
sambil-sambil dza buat kerja lain..
ealahkan..dah akhir tahun nie banyak kerja nak kena selesaikan

saper yang free tuh meh la nolong dza
dza dah jadik seperti banyak tangan..
superbusy..ouuhhhhhh
^____________________________^


Dah Terjah Diaries Ni?? Suka Sila Tinggalkan Tapak Anda

2 7190 Nak Tahu Rahsia Dza:

akubest501 said...

good job....tolong-menolong tu penting...hehe

Dza Secret said...

tq...btl3..sgt2 penting dlm bekerja..perlu ade komitmen yg pntg