Rindu Mr.Fiance

Assalamualaikum,
Hye all..waaa...terasa rindu dihati ini sebenarnya..
Rindu dia..Rindu dia..Rindu Dia..
Rindu dia???hoooooo...dza rindu siapa tuh?
Woooooo...dza curang yeeeekkkk....!
Hahahahaah..!

Ouh tidak sayang-sayang kuh..hehe..
Sebenarnya dza tersangat rindukan Mr.Fiance dza tahu takk..
Almaklumlah masing-masing duduk jauh.
Jumpa pun 5bulan sekali..mahu tak rindunya haaa..
Sebab tu laaa Mr.Fiance dza kata duduk jauh nie ada rindu yang terpendam..
Mr.Fiance ouh...rindu tak terubat lagi nie..
Tengok gambar pown tak terubat lagi ni..
Mcam mana nie Mr.Fiance kuh??
Ley tolong hilangkan tak rindu nie..
Tolong..Tolong..hehehehe

Takpelah uols..gambar bersama menjadi tatapan lah kejap
Untuk hilangkan rindu yang tak terubat..
Meh layan jap..
Teeeeeeeeeeettttt
^________________^



Time nie En.Tunang malu tahu tak..dia gagau tangan tak bagi dza snap..
hahaha..so nie lah hasilnya..sampai tutup sebelah muka..



haaaaa...time nie tak malu dah..sebab time nie kat atas batu
lokasinya at batu feringghi..hehehe



 ni punya tahun biler yep??
ouh baru ingat..ni time dza nak ke sabah..sempat jumpa sayang dza..
nak ubatkan rindu la konon..hahaha






wwoopppsss..dza dapat kongsikan sikit jep..
Almaklumlah privacy ouh

notakaki: Cepat-cepatlah ye En.Tunang..heheheh





Dah Terjah Diaries Ni?? Suka Sila Tinggalkan Tapak Anda

2 7190 Nak Tahu Rahsia Dza: